May 15, 2011

WTF




Ceritanya semalam memang aku yang sial. Orang lain punya masalah,aku tersepit dekat tengah tengah sampai kena perli kena tempik kena macam macam ah. Siapa tak baran,yer dak? Aku memang penyabar orangnya tapi kalau sampai bukan salah aku pun aku balik yang kena tu memang tak ah. Silap orang beroo,lu dah pijak kepala wa lebih lebih memang ah wa hembus balik.



K,sekarang ni aku menyesal sebab tanya pasal benda tu. Benda apa tak payah tahu ah,tak penting dengan hidup aku pun. Aku tanya je,kau nak melenting bagai bagai kenapa? Memang ceritanya kau kawan aku,dia pun kawan aku tapi masalahnya kau dengan dia yang ada hal. Aku tak nak jadi orang ketiga sebab aku bukan kuat sangat nak jadi orang ketiga dalam masalah korang berdua ni k? Masalah sendiri,settle masing masing. Kau marah dekat dia,tapi aku yang kenakan? K,memang best gilababi. Aku dengan dia tak istilah 'BFF' sebab aku pun kenal dia macam tu je dan aku rasa aku kenal kau lagi rapat rasanya,jadi tak perlu nak perli aku jadi 'nice' sebab berkawan dengan. Fuck man,apa ni? Aku dah guna bahasa sopan santun malam semalam,dah tak tahan sangat memang hilang ah sopan santun pelancau semua tu. Selagai boleh bersabar aku sabar,kalau dah lebih memang minta maaf aku cakap aku memang akan hembus. Lantak ah kau siapa,aku bukan kira. Aku dah tolong kau itu ini,ini yang aku dapat? Memang best ah ceritanya. Aku mengungkit? Memang. Kau pun ada mengungkit malam semalamkan? Biar aku nak taip dekat blog cerita apa sekalipun,dah nama blog aku kisah pula kau nak mengamuk ke apa. Serius ah,aku bukan jenis ah nak bergaduh dengan jantan pasal hal remeh temeh ni. Aku cuma nak bagi kau sedar,aku bukan kawan kau yang kau pakai boleh hembus bila kau marah marah dekat orang lain. Aku ada perasaan juga k? Ingat sikit!



No comments:

Post a Comment

Ludahan

Note: Only a member of this blog may post a comment.