May 2, 2011

Kerna Sayang




Dari tadi kau berlari
ku fikirkan.. hanya engkau yg ku idamkan
tak pernah pula kau bercerita.. siang mlm kau menderita
jangan dibiarkan perasaan menawar hati
jangan dibiarkan semuanya berlalu pergi

aku di sini
ku tetap berdiri
ku mengundang kasih
pergi sendiri
ku takkan kembali
agar kita kan bersama

jgn pulangkan kerinduan
tiap kali kau berjauhan
tidak mudah ku melupakan.. kerna sayang
kali pertama di pandangan
buat ku terbang di awangan
jangan pulangkan kerinduan.. kerna sayang

engkau memungkiri janji.. bukan aku
engkau yg melupakannya.. bukan aku
hanya aku yg impikan.. agar kita berbahagia hingga ke anak cucu
tapi itu semuanya kenangan.. yg tinggal hanya perasaan
dlm doaku hanya ingin selalu di samping mu.. oh pulanglah

aku di sini
ku tetap berdiri
ku mengundang kasih
pergi sendiri
ku takkan kembali
agar kita kan bersama

jgn pulangkan kerinduan
tiap kali kau berjauhan
tidak mudah ku melupakan.. kerna sayang
kali pertama di pandangan
buat ku terbang di awangan
jangan pulangkan kerinduan.. kerna sayang setiap kali ku mengenangkan mu
siang..mlm.. ku doakan kebahagian mu
yg ku pinta hanyalah.. tulus hati mu..
ada kau balas kerinduan ku


Ni lagu Kerna Sayang dari VE. K,ni memang lagu favourite aku. Aku membesar pun dengar lagu ni sebab tu aku rasa memang berhantu lagu ni. Dah lama juga ah aku tak dengar lagu ni sampai satu masa Adan IM aku bagi link video Adan karaoke lagu Kerna Sayang. Suara Adan dah memang comel dengan lagu ni yang berhantu,pergh makin bertambah suka dekat lagu ni. Suara Adan yang macam Donald Duck tu pun aku layankan je,janji tu lagu favourite aku. Kbrah,habis.


Aku update status,kau like. Aku share link,kau like. K,aku tak marah dan tak kisah pun. Entah,sejak dua menjak ni aku memang dah jauh dengan kau sebab blahblahblah. Aku sendiri tak tahu sebab apa,mungkin terlalu mengharap benda yang tak pasti sebab tu jadi macam ni tapi aku chill lagi. Aku mesti chill,aku kuat. Niat memang nak tegur kau dekat IM tapi err tak jadi sebab ego aku memang kalah KLCC. K,tidak dinafikan. Aku buat bodoh je,terus dan terus mengupdate status dan kau pun terus terus mngelike status aku. Aku buka box IM,dua dua akaun kau online. K,masih lagi berada dalam ego yang tinggi sebab tu aku tak tegur kau dekat IM. Aku terus tweet tweet dengan Ad,Wawa dengan Nana. Lepas tu aku macam dengar bunyi IM dekat Facebook. K,aku biarkan je. 5 minit lepas tu aku baru tengok,rupanya kau yang IM 'selamat malam'. Aku memang tak reply sebab kau dah offline. Lepas tu aku tengok lagi box IM,akaun pertama kau online lagi. K,aku terus copy link lagu Kerna Sayang paste dekat IM kau. Sayangnya,takda respon. 5 minit lepas tu,aku nampak phone aku berkelip kelip. Baru nak pick up call tapi tak sempat,aku tengok nama kau yang terpampang dekat skrin phone aku. Aku terus text,tapi takda respon juga. Chill lagi. Aku rasa tiba tiba aku nekad nak buat SS,dah siap aku try call kau. 2x try call baru kau pick up call aku,tu pun suara macam mamai mamai. Cerita sikit sikit,kau kata nak tidur. Kdang,terus terfikir siapa aku nak call guna baki SS aku ni? Mulut dah ringan nak cakap babi banyak kali tapi aku chill lagi. Dah,penat nak fikir. Salah aku sebab aku gatal pergi buat SS sampai kacau kau tengah tidur. Sorry k? Kbye.


No comments:

Post a Comment

Ludahan

Note: Only a member of this blog may post a comment.