April 5, 2011

WONDERFUL TONIGHT



Aku baru je balik,dari mana? Adelehhh! Aku tak jangka pun aku nak keluar malam ni sebab tadi hujan lebat gila,tidur punya ah sedap sampai mimpi apa pun aku tak tahu ah. Masa makanan mama sampai tadi,Ali call aku tanya aku dekat mana blahblahblah. Aku pun cakap ah aku dekat hospital,tu yang Ali ajak keluar. Lagipun hari ni birthday gf Ali,Fyra. Aku ingat sebab Ali yang bagitahu semalam. Ali kata nak ambil aku 8pm macam tu,kira lepas solat Isyak. Aku pun okay je,mama pun takda bising bising sebab aku bagitahu mama memang aku nak keluar dengan Ali.


Ali sampai HSI,aku betul betul ada dekat lobi HSI. Memang masa tu aku tengah text dengan BEN10 pasal esok. Kenapa dengan esok? Tunggu dan lihat! Aku pun masuk kereta,call BEN10. Bincang itu ini pasal esok,okay dah habis. Dekwan terus je tanya aku call siapa tadi. Aku diam je,kejap lagi Dekwan boleh sebut nama Cy Cam. Fakkkkkkkkkk,Dekwan dengan Ali dah start bahan aku pasal baby hunny tu. Erghhhh,chill Ell chill. Aku diam je masa Dekwan dengan Ali bahan aku,yela nanti aku bersuara lagi teruk kena bahan. Mulanya aku pelik bin ajaib juga ah macam mana dorang boleh tahu pasal baby hunny ni. Ohhh man! Baru tadi aku tahu Cy Cam satu sekolah dengan dorang. Aku dah macam err,lantak ah!


Ali kata nak bawa aku pergi Pasar Karat. Aku dah err kenapa pergi sini,bukan apa cuma takut terserempak dengan Apek. Kalau terserempak pun,lantak ah kan kan kan? Tempat tu memang best cuma awal lagi,barang barang pun tak banyak lagi. Dekwan tak habis habis ulo ulo,pening kepala aku. Paling best aku dengan Dekwan kenakan Ali guna 'Mata Ke Atas,Tangan Di Bahu'. Sumpah lawak gila,Ali blank je bila aku dengan Dekwan buat macam tu. Tipu ah kalau Ali tak tahu pasal benda ni. Ali pun runsing je malam ni,sebab apa? Sebab Fyra macam sunyi,Ali call Fyra menangis. Ali pun pujuk punya pujuk,akhirnya Fyra okay. Esok Ali dengan Fyra keluar,aku dengan BEN10 pun keluar. Alahai,tak sabarnya!



No comments:

Post a Comment

Ludahan

Note: Only a member of this blog may post a comment.