April 27, 2011

I'M STRONG BUT I'M NOT SUPERHUMAN




Jom berlakon! Jyeah,aku tengah berlakon ni. Berlakon yang sekarang ni ataupun semalam ataupun kelmarin memang tiada apa yang terjadi dekat aku. Serius,otak memang berserabut gilakhinzir. Masalah hari tu pun terumbang ambing lagi,datang pula masalah baru. Kbrah,ingat aku mahkamah ke semua masalah nak datang bertalu talu dekat aku? Lepas tu dah bagi aku masalah ni,tinggalkan aku selesaikan sorang sorang. Dey macha,aku ni manusia k?


Memang minggu ni minggu yang paling paling mencabar bagi aku. Belum habis fikir masalah tu,datang pula masalah ni. Apa ni baby? Itewww ta cukewww lewww! Jangan tanya siapa yang bagi masalah masalah ni,kalau tak bagitahu pun semua dah boleh agak. Sekarang ni aku nak buat tak tahu ke nak teruskan berfikir ke nak mulakan tampal kad topup? K,tu dah mengarut tapi serius sekarang ni kiranya aku dah sampai tahap buntu. Buntu untuk segalanya.


Bagi 3 hero hero gadis yang nak main tarik tali dengan aku tu teruskan k? Aku memang suka main tarik tali dengan korang. Best je,aku pun enjoy. Jangan bimbang pasal aku sakit,takpa aku sakit sikit je yang penting korang terhibur main tarik tali dengan aku. Aku tahu main tarik tali memang best sebab tu aku tak marah korang nak main tarik tali dengan aku. Aku kuatkan? Cool pula tu,so chill je. Teruskan berusaha sehingga ke menara gading,selamat berjaya. Best man win,muah!




No comments:

Post a Comment

Ludahan

Note: Only a member of this blog may post a comment.