April 25, 2011

FULL OF LIES,GO DIE




Penuh dengan unsur unsur penipuan,jyeah aku tak tipu. Kau bukan tipu benda lain tapi kau tipu hati aku. Kau memang tak boleh tipu mata aku,maaf k? Kalau kau kata kau tak tipu,aku sanggup bunuh kau sampai kau mengaku kau ada tipu hati aku. Tolong ah,aku dah penat nak main tarik tali dengan kau. Kau ingat aku kuat sangat ke? Kau ingat aku golongan 'superhuman' yang ada kuasa kuasa tu walaupun kena tipu walaupun kena serang ehh? Memang tak ah,aku manusia biasa doh. Manusia biasa yang selalu takda hati,kbrah itu memang kenyataan yang tidak dapat dinafikan.


Aku memang suka bagitahu aku kuat sebab aku tak nak orang orang yang kisah pasal aku risau kondisi aku yang naik turun ketepi ketengah macam lalang. Aku tak pandai nak menipu tapi aku kena belajar menipu sorok kondisi hati aku yang sebenar benarnya. Kalau kau nak tahu,kondisi hati aku dah berkelip kelip lampu merah. Sebab apa? Ya,sebab kau. Kau tipu aku,kau tipu hati aku tapi kau tak dapat nak tipu mata aku. Bagitahu aku apa yang aku nampak semalam semuanya benar,tiada tipu tipu belaka. Tolong k? Tolong buat pengakuan tentang apa yang aku lihat semalam secepat mungkin. Jangan sorokkan segalanya dengan senyuman kau,aku benci. Lagi sekali,tolong k? Mengaku cepat sebelum hati aku barai.


No comments:

Post a Comment

Ludahan

Note: Only a member of this blog may post a comment.