March 13, 2011

Mama II



MAMA: Ell sihat? Result keluar bila?
AKU: Sihat je,mama sihat tak? Result keluar 23 Mac,lama ouw Ell tunggu.
MAMA: Mama pun sihat. Goodluck ambil result nanti.
AKU: Thanks ma! Mama tak kerja ke?
MAMA: Tak,mama nak balik kampung.
AKU: Oh,balik kampung dengan siapa?
MAMA: Dengan Aunty Liza. Ell dekat Ampang ke?
AKU: Aah,sampai Isnin.
MAMA: Mama dekat kampung sampai Ahad,nanti mama call Ell bila mama dah balik KL. Ell boleh datang rumah.
AKU: Okay,nanti apa apa hal mama call Ell tau?
MAMA: Okay,Ell take care. Mama love you!
AKU: Mama pun sama,take care too. Baik baik drive,ily and imy ma!


Tolong jangan pening kepala,dia bukan mama aku yang sebenar benarnya. Dia memang mama aku cuma dia bukan mama kandung aku tapi aku sayang dia sama macam aku sayang mama kandung aku. Aku sayang dia bukan sebab aku pernah bercinta dengan anak dia. Tak pernah terfikir pun aku nak sayang dia sebab anak dia,dah dah dah jangan salah faham.


Aku rasa dia perempuan paling tabah pernah aku jumpa sebab aku rasa hidup dia cukup berat untuk aku sendiri tempuh bila aku berada dekat tempat dia. Dia relaks je uruskan hidup dia dan dia sendiri ada cara yang tersendiri macam mana nak uruskan hidup dia dan hidup anak anak dia. Serius,aku suka tengok dan itu salah satu sebab kenapa aku sayang dia.



*** SEKALI LAGI DIINGATKAN,AKU TAK PERNAH SAYANG DIA SEBAB AKU PERNAH BERCINTA DENGAN ANAK DIA.

No comments:

Post a Comment

Ludahan

Note: Only a member of this blog may post a comment.