March 29, 2011

DEMAM OH DEMAM



Mama sihat lagi,aku pula boleh bantai demam. Best? Alahai,memang best ah ceritanya bila aku makan asam pedas rasa tawar je. Bodoh tauuuu? Dah nama pun duduk dekat hospital,memang sah sah ah ada banyak virus virus penyakit. Aku pula jenis senang dapat penyakit,berlumba lumba segala macam virus datang serang badan aku. Babisssss betulsssss!


Berdasarkan gambar untuk post ni aku tahu ramai yang akan berkata,'muka orang demam memang selalu comel ehh?'. Okay,mari mari aku cuba menerangkan mana yang kabur. Jawapan soalan tadi memang ada dalam soalan tu sendiri. Ni kira kes cedok soalan untuk jawapan,coolkan? Jawapannya,'muka orang demam memang selalu comel,lagi lagi tuan empunya beloggg ni'.


No comments:

Post a Comment

Ludahan

Note: Only a member of this blog may post a comment.