March 29, 2011

BUKAN ZAMAN P.RAMLEE



Suka hati ah kau nak kata aku batak lelaki blahblahblah sebab aku tahu siapa aku. Aku rasa kalau kau tak nak aku berkawan dengan orang lain kau boleh simpan aku dalam seluar kau okay? Ey kejap beroo,ni bukan zaman P.Ramlee ah nak simpan simpan awek dalam seluar ni. Ni zaman Justin Bibir okay? Kenapa Justin Bibir? Damn,abaikan! Okay,sambung cerita. Ceritanya sampai bila pun kau takkan faham aku. Setakat faham gitu gitu je,baik aku bercinta dengan orang gila. Bercinta dengan kau pun bukannya kau faham aku,kan?


Setakat aku keluar dengan Ali kau nak mengamuk macam aku kahwin dengan Ali baik tak payah ah,buang tenaga kau nak mengamuk bagai bagai. Fyra,gf Ali pun tak marah ah aku keluar dengan Ali. Apahal kau nak marah pula? Memang malang aku ni dapat kenal dengan semua lelaki lelaki yang paranoid. Danial ah yang bawa virus ni,fuuuuuck! Aku samakan kau dengan Danial,lagi ah kau melenting tapi memang hakikat perangai kau sikit lebih kurang je dengan Danial,paranoid tak berhabis. Stress aku dibuatnya!


Sekarang ni apa nak jadi,jadi ah. Aku pun tak tahu nak buat macam mana lagi sampai kau percaya aku 101%. Aku bukan putus asa cuma sakit hati,sakit hati yang sangat sangat bila kau nak mengamuk sebab aku keluar dengan Ali. Ya,aku pernah sayang Ali tapi tu dulu. Dulu tahu dulu? Bodoh ah kalau aku nak sayang Ali lagi,Ali pun dah ada Fyra ah. Ali pun dah tak heran dengan aku. Nama pun kawan,chill ah. Kau berkawab aku tak pernah nak halang pun,kenapa kau nak halang aku berkawan? Fikir dalam dalam dan tolong buang paranoid kau jauh jauh.





No comments:

Post a Comment

Ludahan

Note: Only a member of this blog may post a comment.