February 11, 2011

Penakut Ke Pengecut?



Entri kali ni memang betul betul untuk kau. Siapa? Siapa makan gula terasa ah manisnya. Aku memang tak suka nak letak nama dia dalam blog aku,geli tahu geli? Aku tahu kau akan baca entri ni sebab kau dah jadikan stalk blog aku sebagai hobi baru kau. Aku tak nak tahu apa dan bagaimana reaksi kau selepas baca entri ni. Kau nak jadi anoreksia ke,kau nak menangis tak nak berhenti ke,kau nak mengadu dekat bf/adik angkat/bffffffff kau ke. Kisah aku?


Okaaaaaaaaaaaaay ah,aku malas ah nak jadikan benda ni berpanjangan tapi tapi tapi bukan maksudnya aku nak berkawan dengan kau cuma aku malas nak bertikam lidah dengan perempuan yang tak matang macam kau ni. Sedar diri tahu sedar diri? Fikir dalam dalam kepala otak kau,umur kau dah berapa tahun ni? Dah tuakan? Dah boleh kahwinkan? Apa lagi masalah kau ni sebenarnya? Kalau ada benda tak puas hati dengan aku,mari mari mari bincang dengan aku. Jangan guna balaci kau untuk cakap masalah mental kau dengan aku. Bila kau hantar balaci kau untuk berbincang tentang masalah mental kau ni,aku rasa kau macam tikus. Alahai,dah ah kecil lepas tu takut nak berhadapan dengan manusia. Kau tikus ehh?


Banyak benda aku nak pesan ni. Okaaaaaaaaay ah,aku pesan sikit sikit je ah,takut aku pesan banyak banyak nanti makin berlarutan pula sakit mental kau tu.

1) Cerita Perempuan Jahat hak milik sepenuhnya Ellynda bt Suriya Kenchana. Kau sendiri nampak gambar aku dekat tepi ni,kan? Gambar aku dengan Apek pun ada,kan? Ada kau nampak gambar kau tak? Atau mungkin gambar bf kau ke? Takda,kan? Booooooooooo. Okaaaay,sekarang ni aku hanya nak pesan kau takda hak nak suruh aku delete entri blog aku yang buat kau terasa walaupun entri tu sebenarnya takda kena mengena dengan kau mahupun hidup kau yang kononnya apa? Kononnya 'awesome'. Kau sebagai pembaca,hanya digalakkan membaca sahaja,tanpa membuat pesanan kepada balaci kau supaya aku mengdelete entri tersebut. Aku baca blog kau,relaks je. Takda pun hantar balaci bawa pesanan daripada aku suruh kau delete entri dekat blog. Ada ke? Takda,kan?

2) Kau canang satu Facebook,kau tak suka hidup kau kena stalk. Kau canang satu Blogger,kau tak suka anon anon stalk blog kau. Alahai,ceteknya pemikiran kau. Kalau kau tak nak hidup kau kena stalk dengan anon anon sekalian,kau deactivate ja ah Facebook lepas tu kau private blog kau. Boleh? Senang sikit,takda ah kau perasan sangat yang anon anon semua nak stalk kau walaupun nawaitu dorang hanya nak membaca blog kau. Nama je pelajar IPTA,benda macam ni pun tak boleh fikir. Aku cakap bodoh,tergedik gedik minta perhatian dekat Facebook dengan post segala status yang boleh buat orang kasihan dekat kau. Buat pengetahuan kau ah,aku lagi kasihan tengok kau. Kau cakap biar serupa bikin ah,jangan cakap macam keling paria dekat Batu Caves tu. Kau cakap kau tak suka hidup kau segala kena stalk dengan anon anon,tapi kenapa kau boleh tahu pasal entri aku yang sebelum ini? Kau ada balaci tolong bacakan ke atau kau memang suka stalk blog aku? Nasihat aku,baik kau jadi je follower aku. Apa yang aku update,kau dapat tahu. Okay?


*Aku takkan akan sama sekali mendelete segala entri yang telah ditaip oleh aku walaupun ramai yang telah terbunuh disebabkan entri entri ini :)

No comments:

Post a Comment

Ludahan

Note: Only a member of this blog may post a comment.