February 14, 2011

Alahai Kesiannya



Hey perempuan,gangsternya guna wa lu wa lu. Kau geng mana? Double 7? Double Decker? Ayahanda? Bonda? Butoooooooooooooo. Kononnya apa ni? Kononnya nampak gah ah bila guna wa lu wa lu. Wak lu! Simpan je ah ayat wa lu wa lu kau tu,kau tak puas hati sangat,mari mari add aku dekat Facebook atau kau text aku dan paling mujarab kau call aku ah. Aku nak juga tahu apa masalah kau sebenarnya,kalau aku boleh tolong aku tolong ah. Kalau dah parah sangat,minta maaf ehh? Kau bunuh diri jela.


Cerita sekarang ni tak besar mana pun,tapi tak tahu ah kalau kau yang saja gembar gemburkan cerita sebab kau suka fofulawiti muwahan ehh? Ohh,baru tahu. Patut ah status kau dekat Facebook ala ala drama gitu,kan? Senang cerita,kau tulis je ah dekat status 'Nyonya Ell II is trying to make a war with me'. Baru gempak,nanti ramai ah backup kau. Kau suka,kan? Cerita kecil semut macam ni pun kau nak sempitkan dalam kepala otak kau yang memang dah sempit tu kan? Sebab tu aku panggil kau perempuan patetik.


Sekarang ni kau boleh uruskan satu temujanji untuk merawat kemancungan gigi kau dan satu lagi temujanji untuk tidak manjadi salah seorang pesakit anoreksia. Dah selesai semua tu,kau pergi kedai jual majalah dan kau beli CLEO dan baca sampai faham dan sampai takda orang gelar kau 'indonesian girl'. Lepas tu kau pergi jumpa doktor sakit puan dan kau buat scanning,keputusan dah keluar baru kau tahu siapa rabak. 5 hari takkan tak buat apa apa kak? Oh lupa,kau kena buat temujanji yang seterusnya untuk masukkan implan dalam payudara. Dah selesai semua ni,baru ah boleh dabik dada dan dengan megahnya kau cakap 'I'm not an Indonesian girl anymore because I've awesome teeth and 38B size of boobs but I'm not virgin anymore'
.

* Serius ah aku cakap,aku tak terfikir pun nak kritik postblog kau sampai kau perasan gila babi. Tapi orang orang yang kritik postblog kau tu agak awesome. Aku suka!


2 comments:

  1. Haha anak suriya ni. Ni dari aku seorang budak laki nak tepek balik dkt kau.

    -Beli majalah Solusi,pastuh kau baca hukum mengutuk ciptaan tuhan

    -Beli majalah Healthy and Living kau baca CARA CARA MENGURUSKAN BADAN.

    -Jumpa doktor sakit puan, rapatkan balik cipap kau

    -Pergi jumpa pakar bedah payudara, tegangkan balik tetek kau yang londeh tu.

    -Pergi klinik swasta dan pakar, naikkan balik bontot kau yang gila babi londeh(selalu main macamtu lah)

    -Pergi jumpa Tok Kadi cakap "saya tak virgin dan suka berzina,saya nak kahwin sebab cipap saya gtal sangat"

    -Pergi jumpa doktor gigi bersihakan gigi kau yang kuning tu*euww,

    Last sekali baru kau mendabik dada" AKU LAH MANUSIA PALING "PERFECT" SEHINGGA BOLEH MENGUTUK CIPTAAN TUHAN DENGAN ADANYA TETEK YANG BESAR, BONTOT YANG TEGANG, GIGI YANG PUTIH DAN DAH NIKAH

    Ouh tidak lupa jugak, smua budak laki tk suka kau:) so jangan persan kami suka kau :D and menggedik gedik NYONYA, eik tiru nama orang nampak ? ORANG NAK NYONYA KAU PUN NAK NYONA, ALAHAII KESIAANNYA SUNDAL NI.

    ReplyDelete
  2. kau nak juga ke dik? hambik dik hambik. jangan ingat aku tak tahu siapa kau. hahahaha,merah weh merah :)

    ReplyDelete

Ludahan

Note: Only a member of this blog may post a comment.