January 28, 2011

Barai Barai Barai



Aku masuk bilik Boy,Apek tengah online Facebook. Aku malas nak kacau walaupun dalam hati meronta ronta nak guna laptop,sabar sabar sabar. Tiba tiba aku nampak Apek sign in Blogger,dia kata nak update blog. Aku senyum je. Dia pun mula taip tajuk,lepas tu dia backspace. Dia taip lagi,dia backspace lagi. Aku terus bersuara,

AKU: Kalau nak update blog,kena ada mood. Takda mood,tak boleh nak update blog.
APEK: Iyer,tengah takda mood ni. Tak payah ah update.
AKU: Okaaaaay! Ey,buka blog bibik sekejap. Ada cerita baru tak?
APEK: Ni haaa,baca ah.

Takda sebarang update baru. Okaaaaay ah,niat di hati memang malas nak tengok lagi blog bibik ni tapi aku macam tertarik pula tengok gambar dalam blog tu. Rasa macam,err err err entah ah. Susah nak ditafsirkan. Apek bersuara,

APEK: Bilik siapa tu?
AKU: Bilik bf bibik ah.
APEK: Oh,barai ah.
AKU: Lama pula,nasib tak cukup seminggu.

No comments:

Post a Comment

Ludahan

Note: Only a member of this blog may post a comment.