December 28, 2010

We Need To Settle It Out









Aku tengah syok layan cerita The Mummy,tiba-tiba mama tanya.


MAMA: Kau dah tak kawan dengan Fiq ke?
AKU: Err,kaww-wannn. Kenapa?
MAMA: Ingat kau dah tak kawan dengan Fiq.
AKU: Eh,kawan ah --'


Jangan tanya aku kenapa mama boleh tiba-tiba tanya pasal kau dengan aku sebab aku pun takda jawapan tu sendiri. Ligat kepala otak aku ni berfikir tahu? Durrr. Apa-apa je ah. Fiq,aku rasa kita patut jumpa dan selesaikan hal rumah tak bertangga kita ni sebelum papa buka mulut tanya aku soalan yang sama macam mama tanya. Atau mungkin,soalan yang lebih mencabar? Heh,harap-harap tidak. Aturkan bila kita boleh berjumpa,cehhhh x)



No comments:

Post a Comment

Ludahan

Note: Only a member of this blog may post a comment.