December 6, 2010

Tunggu Sekejap



Abang ganas tapi comel IM aku,


'Ell,I miss you soo badly. Hmm.'


Okaylah okaylah,aku pun rindu kau juga. Potong lidahlah kalau kata aku tak ada rasa rindu sikit pun dekat kau,kan? Heh,aku harap kau faham situasi kita sekarang. Kau jangan rasa terbuang atau terpinggir,aku cuma bagi kau masa untuk berubah. Kira aku ni baiklah juga,kan? Sebab aku tak angkat kaki macam tu je dari hidup kau. Kau berubah dulu,bagi semua jadi stabil dan kau pun dah jumpa balik diri kau yang dulu haaa masa tu aku datang cari kau balik. Kita tak payah banyak cakap,kita cuma buat apa yang patut bagi misi kita ni tercapai. Aku pun bagi masa dekat diri aku untuk jadi yang terbaik daripada baik dalam hidup kau. Aku tunggu kau,rindu kau sangat-sangat busuk :')


3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Abg ganas tak sakithati ke tgk kau menggatal dgn jantan lain doh? Sedarlaa Ell :P

    ReplyDelete
  3. Pergh,fitnahlah ni. Bila masa pula I menggatal dengan janta lain,burrr xD

    ReplyDelete

Ludahan

Note: Only a member of this blog may post a comment.