December 22, 2010

Kau Lagi?


Heh,bosan ah dengar nama kau. Pusing-pusing,nama kau. Nama nak kata sedap sangat,tak pun. Perangai pun macam taik je aku tengok. Hidup kau kalau tak ganggu hidup orang lain memang tak boleh ek? Kesian pula tengok kau ni,duduk dekat kota metropolitan tapi otak cetek macam orang asli dekat Pulau Carey. Orang asli pun sekarang dah pandai cari hidup sendiri ah,takda ah macam kau terhegeh-hegeh kacau hidup orang lain. Nak kata kau ni tak lawa,kira lawa jugak ah. Lawa-lawa pun rabak terukkan? Haha,bukan aku cakap ah tapi romeo-romeo yang pernah ramas-ramas kau yang cakap. Heh,untung ah dorang dapat semua tu dari kau. Kalau mintak orang lain mana dapat,yer dop?


Aku tak faham ah tengok kau ni,kau dah cukup panas ah untuk cari romeo lain. Aku dengan romeo tu,kau usha. Aku dengan romeo ni,kau text pula. Burit bermasalah ke?

No comments:

Post a Comment

Ludahan

Note: Only a member of this blog may post a comment.