October 8, 2010

Tearsdrop



OMG,I can hear him crying lastnight :(


Him: Sayangggg.
Her: Ya b? Are you okay?
Him: Hmm,okay.
Her: Sure?
Him: Ya,tapi b rasa sedih bila baca postblog Ich Vermisse Dich.
Her: Haih. Kenapa b baca kalau tahu benda tu buat b rasa sedih?
Him: Tadi tunggu sayang lama sangat reply wallpost,tu yang pergi blogwalking.
Her: I'm sorry. Trust me that I love you more than everything. Sayang tak nak dekat orang lain lagi.
Him: I sayang you *CRYING*
Her: Ya,I pun sayang you sangat-sangat. I takkan hilang dari you okay b?
Him: B terfikir kalau sayang couple balik dengan dia.
Her: No,it won't happen. Takkan and tak nak,trust me okay? I'm yours b.
Him: Okay,I love you.
Her: I love love love you more!


Fine,dia menangis sebab aku terlampau kejam. Dia lelaki pertama yang menangis dalam hidup aku dan dia juga akan jadi lelaki yang terakhir dalam hidup aku. Serius,aku dah mula berani nak bagi semua kasih sayang aku dekat dia. Sebab aku tahu,dia boleh jaga aku lebih dari orang lain jaga aku. Seburuk-buruk perangai dia yang suka merajuk dan kuat cemburu tu,dia yang banyak tolong aku untuk lupa semua masa silam. Aku tak pernah terfikir lagi nak menipu dia,sebab aku tahu dia takkan pernah menipu aku dan diri dia sendiri. Dia cukup jujur and telus bagi aku,cukup segalanya untuk lengkapkan hidup aku. Terima kasih Apek.


ps: Kalau wa dah mula sayang,wa akan sayang sampai habis.


1 comment:

  1. bf u mmg bagus. i tak pernah dpt bf mcm tu. btw, lagu u best. heee, sorry,, i pun buat profile song kt blog i..

    ReplyDelete

Ludahan

Note: Only a member of this blog may post a comment.