October 17, 2010

KL-JB-Muar-Melaka


Ikan Dori oh Ikan Dori :)

161010
Dia: Abah otw pergi JB ni.
Aku: Oh yeker? Buat apa?
Dia: Ada kerja sikit. Nak jumpa tak?
Aku: Jauh ler JB-Muar.

171010
Dia: Nak jumpa tak?
Aku: Macam mana? Jauh ler.
Dia: Abah nak pergi Melaka,singgah Muar sekejap.
Aku: Wah,boleh. Sekarang dekat mana?
Dia: Stulang lagi,baru nak gerak.
Aku: Oraite. Tahu ke jalan nak pergi Muar?
Dia: Lalu highway dulu then baru masuk Muar.
Aku: Yup,nanti dah masuk Muar text.
Dia: Okay!


Jumpa untuk setengah jam,rasanya best tak best? Haha. Okaylah tu daripada tak dapat jumpa,betul tak? Lagipun kau nak cepat,nak pergi basking dekat Melaka pula. Bersyukur dapat jumpa spesies ikan setelah 2-3 bulan berteman. Betul tak? Wah,sedap je kau perli aku pasal menangis dekat kawan-kawan kau ek? Rembat lu tahu ah!

Dari jauh aku nampak kau buat pertama kalinya,aku macam tak percaya yang depan aku masa tu ialah Darul. Serius doh,tak dirancang pun perjumpaan kau dengan aku. Sebab tu orang tua-tua cakap,kalau nak buat apa-apa jangan merancang sebab nanti tak jadi. Benda paling aku ingat sampai sekarang,senyuman senget dan mata kau. Walauwei,tak ada dekat orang lain!


When I see your face
There’s not a thing that I would change
Cause you’re amazing
Just the way you are
And when you smile
The whole world stops and stares for awhile
Cause boy you’re amazing
Just the way you are


ps: Terima kasih sebab nak jumpa juga dengan wa. Wa harap lu bahagia dengan Jani,ehem xD

No comments:

Post a Comment

Ludahan

Note: Only a member of this blog may post a comment.