October 23, 2010

Kisah?



Nak stalk ek? Cermin diri dalam-dalam dulu kak.


Dalam otak aku banyak sangat tanda soal. Aku sendiri pun pelik kenapa tanda-tanda soal ni boleh muncul dalam hidup aku. Daaaaaaaan benda yang aku paling pelik kenapa orangyangsukajagatepikainorangsampaikainsendiriterlucut atau dalam erti kata yang lebih mudah aku gelarkan 'stalker' ni tak pupus-pupus? Bukan cemburu atau iri hati,cuma sakit hati dengan tindakan dibuat. Ahh,senang banyaklahkan dah stalk lepas tu nak terjerit terlolong dekat dinding bf tersayang. Perlu ke kak? Alahai,perangai serupa budak baru habis UPSR.


Cuba buka sikit minda tu. Nama pelajar IPTA ke IPTS aku pun tak tahu,tapi otak tu kasi polished sikit je lagi boleh tak? Karat sangat tu. Tak baik untuk kesihatan tahu? Bukan nak mengajar kau cuma aku memberi tunjuk ajar. Fikir dalam-dalam sebelum membuat suatu tindakan. Kalau tak fikir panjang,parah jawabnya kak. Cuba buang perangai jagatepikainorangsampaikainsendiriterlucut tu. Buruk rupanya. Rupa dah ada,badan pun lawa tapi ada perangai tu semua jadi buruk kak.


Agak-agak malu tak kalau dah kena bahan pasal 'nasi lemak 0.05sen' tu? Takda tujuan nak menghina pun cuma nak memberi kesedaran. Lain kali tak payah jadi orangyangsukajagatepikainoranglainsampaikainsendiriterlucut ya? Kan dah malu diri sendiri. Aku tengok kau dah cukup bahagia dengan hidup kau yang berbunga-bunga tu,tapi perlu ke nak jadi orang macam ni lagi? Sedarlah kak. Orang takkan kacau kau kalau kau tak kacau orang. Stuju tak? Sooooo,behave yourself. Just do your own business,forget about others,thank you :)

No comments:

Post a Comment

Ludahan

Note: Only a member of this blog may post a comment.