September 17, 2010

One Blood





Serius,sayang kau lebih doh!


Fine,this is my BFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF! Dari kelas 5 Dahlia sampailah ke kelas 3.6,satu kelas. Sehati sejiwa tak? Kira kamceng habis doh dengan dia. Tak ada rahsia-rahsia antara aku dengan dia,tak ada nak cover-cover make up bagai bila aku dengan dia. Semua aku share dengan dia,even secret admire. Betul tak Wan? Hahaha. Shhhh,rahsia kita berdua! Tak adalah sampai share boyfriend,tu dah over dik. Tapi,setiap kali couple mesti ktorang tak pernah lupa nak cerita itu ini pasal boyfriend. Alaaa,kira gossip hangat.


Kalau pasal bab makan,fuh memang ktorang yang kedepan dulu. Pantang dijemput makan,cepat je tangan ambil makanan. Haha,well ktorang tak reti nak diet-lah bang! Apa yang dia makan,aku makan. Satu je benda yang aku tak boleh buat dengan orang lain,tapi aku boleh buat dengan dia. Apa? Aku boleh makan sepinggan,sesudu dan semua yang se-se lah. Serius,dengan orang lain aku tak boleh,bukan geli cuma aku tak biasa. Tapi dengan dia ni,semua aku boleh. Tidur sebantal,seselimut semua boleh. Memang tak banyak hal!


Wan Shazreen Mior Haridi,aku sayang kau doh! Sayang sangat2,ngeh-ngeh-ngeh. Nanti kalau kau dah kawen jangan lupa aku tau? Jemput aku pergi wedding kau,aku jadi pengapit okay? Eheeem,haha. Nanti ada anak perempuan,letak nama Ellynda. Fuh,maaaaaaantaaaap giloooooo! Kau jangan ada girlfriend lain,selain aku okay? Kalau ada,aku kerat kau macam Sosilawati. Lagi satu,goodluck for SPM. Aku tahu kau boleh buat punya,otak kau dengan otak aku lain. Kau genius! PMR boleh dapat 8A's takkan SPM tak boleh dapat 12A's kan? Ilysm!


ps: Wa sayang lu,tahu? Lu dengar lagu 100juta kali by Fynn Jamal. Wa bagi lagu tu untuk lu!

No comments:

Post a Comment

Ludahan

Note: Only a member of this blog may post a comment.