September 7, 2010

I'll Let You Go

Aku cuba nasib.

NE: Ben10,bila balik Muar ek?
AA: Saya balik Khamislah.
NE: Kenapa lambat sangat?
AA: Biasalah parent bila nak Raya bertengkar macam mana.


Ya,aku melompat-lompat sebab dia bagi respon bila aku text.

NE: Apek,GRR!
AA: Yer saya.
NE: Buat apa ek? Ada orang request ni. Nak otp boleh?
AA: Trust me,you wouldn't want to hear my voice.
NE: But why?
AA: .................
NE: Bagitahulah,please?
AA: Jangan tanya lagi.
NE: Hmm,okay. Dulu,boleh. Sekarang,tak boleh.
AA: Tak ada mood-lah.
NE: Okay,sorry. You memang tak ada mood bila I contact you-kan?


Hmm,aku dah mula hujan. Lebat sangat. Habis semua eyeliner,maskara aku. Dah lama aku tak menangis,sampai flu datang balik semula.


NE: Okay,im sorry. Dah sebulan aku cuba cari mana silap,tapi aku tak pernah jumpa. Kalau 'masalah' ni buat aku hilang kawan yang banyak share everything dengan aku,aku mintak maaf sangat-sangat. Tapi tolong jangan bagi aku hidup dalam serba salah dan tanda tanya dalam keadaan sekarang. Nanti balik Muar nak jumpa kau kejap,kalau tak nak bagitahu awal-awal. Aku nak bagi dejavu,kalau tak nak buang jauh-jauh. Imy,bye.


Terus tiada respon. Ya,aku faham. Aku cuba faham kenapa keadaan sekarang tak macam dulu. Aku dah dapat baca serba sedikit ptak kau. Takpalah Deng,aku back off. Ya,back off. Aku doakan kebahagian kau. Aku takkan ganggu hidup kau lagi. Aku takkan texting, otp,webbie,walling dan stalking kau lagi. Selamat Hari Raya Aidilfitri,Maaf Zahir & Batin Amir Anuar Badrulhisham. Selamat tinggal sayang :(


ps: Biar wa menangis,jangan pujuk wa. Wa nak menangis.








No comments:

Post a Comment

Ludahan

Note: Only a member of this blog may post a comment.