September 6, 2010

I Miss The Old One


Deng :(


Dah hampir sebulan kita macam ni-kan? Sebulan Deng,satu masa yang lama bagi aku. Aku dah cuba letak ego aku paling atas sekali. Konon tak nak tegur kau lagi,tak nak texting kau lagi. Pui,harapan aku nak bertahan macam tu. Seksa hidup aku,separuh dah gila pun bila kita macam ni. Mengundang betul keadaan macam ni-kan? Baru sekarang aku rasa macam mana kena campak jauh-jauh dari hidup sesorang.


Dah beribu kali aku cakap I miss you,rindu kau blahlahblah. Kau buat bede je-kan? Ya,dulu ada juga aku dengar kau cakap I miss you too. Sekarang? Hmm,dalam mimpi pun payah nak dengar. Penat aku tengok diri aku sendiri dalam keadaan macam ni,serius sadis doh. Kau tak kesian dekat aku ke Deng? Bila aku tengok gambar kita,rasa macam nak menangis ada nak mencarut pun ada.


Lagi 2hari nak Raya,kau nak balik kampung. Kau cakap nak jumpa dan lepas jumpa mesti kita dah okay balik. Tapi,boleh percaya ke kesimpulan kau tu? Haih,nak percaya karang aku yang menangis. Tak percaya,kau pula yang mengamuk. Serba salah tahu serba salah? Tapi tapi tapi,half of my heart cakap 'pergilah jumpa dia,kau-kan rindu dia'. Half lagi cakap 'tak payah pergi,dia dah buang kau'. Weh,mana satu ni? Hmm --'


Aku tak tahulah macam mana nak cakap lagi sampai kau faham. Aku rasa aku dah confess guna dua bahasa,sebab aku tahu guna BM & BI sahaja. Tu pun kau still slow-slow nak fahamkan? Duh,loading ke lampi? Wth. Tolonglah aku doh,tolong bagi aku rasa dihargai sikit je lagi boleh tak? Tak nak harap lebih dari kau,tapi aku terpaksa berharap sebab aku sayang kau. Faham tak? I MISS YOU,BODOH!


ps: Air mata wa dah tak boleh cecah tanah lagi,wa dah menangis dalam je sekarang. Lu ni memang betullah --'

No comments:

Post a Comment

Ludahan

Note: Only a member of this blog may post a comment.