September 1, 2010

Ada Otak,Fikir Dalam-Dalam



Muka aku ni tempat orang hembus ek? Fucked up --'


Kau buat hal,aku tutup mulut. Aku fikir kau kawan aku. Bila hal kau semua dah terbongkar,berlari-lari kau tuju dekat aku. Weh,ada otakkan? Fikir dalam sikit. Umur 17 tahun,tapi tahap pemikiran lagi rendah dari umur 7 tahun. Bodoh sangat ke aku nak jaja cerita kau buat hal dengan boyfriend kau bagai? Jangan fikir aku salah sorang yang tahu pasal hal ni,kau main nak hembus je dekat aku sebab semua orang dah mula cakap pasal hal ni. Weh,aku ada otak. Aku boleh fikir dengan waras lagi. Tak tergamak aku nak pergi cerita dekat orang pasal hal kau dengan boyfriend kau tu. It's none of my business pun --'


Tapi,keadaan berbeza doh. Sekarang ni,kau tuduh aku macam aku sorang yang boleh bercakap pasal hal kau ni. Padahal,selain aku ada juga orang lain yang tahukan? Weh,pandai buat pandai tanggung brotha. Kau cakap aku backstabbed kau? Euw,tahu backstabbed tu macam mana? Meh sini aku try dekat kau. Sumpah macam pukimak,siap cakap aku suka cakap belakang. Kau kenal aku dah 2 tahun,bukan 2 hari. Baru hari ni kau nak cakap aku suka cakap belakang? Duh,otak letak dekat mana? Cara kau hembus aku,macam aku sorang je yang boleh bercakap dalam dunia.


Kalau kau rasa kau nak jadi kawan aku,tolong jangan nak hembus aku sesuka hati mak bapak kau. Aku ada maruah dan kalau kau nak menang dalam hal ni,kau ambil. Aku tak kisah,asalkan maruah aku tak tercalar sebab hembus kau balik. Aku tak batak nak terima maaf kau,melainkan aku sendiri yang terbuka hati nak maafkan kau. Kalau kau nak cerita sana sini pasal aku dengan Amir Anuar,go on. Aku bagi greenlight,sebab aku tahu orang yang tak suka aku ni cemburu dengan apa yang aku ada sekarang. Aku pun tak nak deal apa-apa dengan kau,susah nak berbincang dengan orang yang tak sama kepala otak dengan aku ni. P-A-T-H-E-T-I-C --'


ps: Nak kawan dengan wa,kenal wa dalam-dalam dulu. Jangan main nak hembus wa bila ada sesuatu berlaku. Faham tak,bodoh?

No comments:

Post a Comment

Ludahan

Note: Only a member of this blog may post a comment.