August 2, 2010

Monyet Mana Pernah Senyap? Bagitahu Aku Sikit


Pernah tengok monyet tak?


Kenapa banyak monyet jadian dalam dunia ni? Kalau tak ada tak boleh ek? Euw,gross -.- Kalau dah jadi manusia tu,bersyukur sikit. Tak payah nak jadi monyet. Hodoh tahu hodoh? Muka macam monyet tapi kalau perangai macam malaikat takpa. Aku boleh terima. Kalau dah muka macam monyet plus perangai macam bapak monyet,memang jari tengah depan batang hidung kau.


Bersyukurlah sikit weh,Allah tak tarik lagi nyawa kau. Esok lusa Allah nak tarik,kau tahu ke nyet? Tak habis-habis nak huru-harakan hidup orang. Macam monyetkan? Buat chaos sana sini,apa dapat weh? Oh,lupa. Bahu kau tak cukup senget ke kiri ek? Haih. Aku fikir kau manusia sama macam aku je. Kalau aku fikir kau monyet,memang dah lama aku layan kau macam monyet. Aku sumbat mulut kau dengan pisang. Senyap sikit.


ps: Ubah perangai lu,perangai berdaki lu tu tak bawa lu kemana. Paling-paling masuk neraka.


No comments:

Post a Comment

Ludahan

Note: Only a member of this blog may post a comment.