August 7, 2010

Goodbye For Now



Goodbye my lover
Goodbye my friends


Okay,kali ini betul-betul serius. Tak main-main dah. Nekad habis. Serius,aku lapor diri masuk hostel esok. Pelikkan? Sikit je. Bukan tiba-tiba cuma tersedar yang trial and SPM dah dekat sangat. Aku duduk rumah,online tak pun text-ing. Teruk tak teruk? Naah. Aku duduk hostel,paling kurang nikmat keduniaan aku ditarik semua sekali.

--> NO HANDPHONE!
--> NO LAPTOP!
--> NO BROADBAND!


Warden: Ell,awak lapor diri hari Ahad. Sebelum pukul6 petang okay?
Ell: Okay boss!


Sejak bila aku berminat nak duduk hostel pun aku tak tahu. Tuptup,aku pergi ambil borang dekat HEM. Mohon,sekali dapat. Fuh,kalau tak dapat rasa hampa. Serius,aku pelik dengan diri aku sendiri. Perkara yang tak pernah aku fikir,mesti aku akan buat. Contohnya,pasal aku nak stay hostel. Weh,sebelum ni aku tak suka duduk hostel. Takut tahu takut?


Antara banyak-banyak hal,kenapa aku mesti menangis bila cakap pasal orang yang aku sayang? Haih. Puas aku menangis semalam. Bangun pagi,haaa ambil kau mata aku bengkak dah macam mak panda. Aku menangis bukan sebab apa,aku takut rindu orang yang aku sayang. Aku takut dengan rindu. Rindu selalu buat aku menangis. Kenapa?


My lovely babies,
--> Ayien
--> Adriana
--> Tuffy
--> Nani
--> Asya Miaa
--> Wawa
--> Oshien
--> Mell
--> Scha
--> Lulu
--------------------------------------------I LOVE YOU & I WILL MISSING YOU BABIES---------------------------------------


ps: Nanti wa rindu korang macam mana? Hmm ;(

1 comment:

Ludahan

Note: Only a member of this blog may post a comment.