August 14, 2010

Curse



NE: I balik hostel petang ni.

AAB: Take care tau? Demam dah okay-kan?

NE: Belum. Ubat tertinggal dalam locker,tak makan pun. Take care? Haha,okay.

AAB: Ya,take care. I macam kena sumpahan. Lepas dengan you,tak ada orang minat I dah.

NE: Grr,asal cakap macam tu ek? You cakap macam tu dah nak dekat sama dengan apa yang DJ cakap dekat I.

AAB: Entah. Tak salahkan you pun. Tak ada niat pun.

NE: Ya ya,you pun dah nak sama dengan DJ.

AAB: Tuduhlah I. Bencilah I. Paling kurang I tak kutuk orang. I buat hal sendiri.

NE: Ceh,madah nak touching. Relaxlah,alaaa benda nak gelabah kenapakan?


ps: Haha,tak tahu nak cakap apa. Tapi,serius benda ni lawak. Takpa,wa doakan lu bahagia ya?

2 comments:

Ludahan

Note: Only a member of this blog may post a comment.