August 1, 2010

BFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF!

*Sayang lebih,muah ah ah ah!

*Gulaaaaahati,aww
ps: Nampak tak Bobak pegang apa? Manis,hee.


*Ini pembuli besar punya,Dora GRR!


Boleh nak jadikan dorang oksigen aku?

Serius,aku sayang dorang sangat-sangat-sangat! Grr,nak peluk cium tak nak lepas boleh? Doranglah yang banyak berkorban segalanya dari segi masa dan tenaga untuk aku yang cerewet dan mengada-ngada nak mampos ni. Kalau aku merajuk,dorang datang pujuk. Kalau aku menangis,dorang datang lapkan air mata aku. Kalau aku menjerit,dorang datang tenangkan aku. Ini baru boleh panggil kawan,betul tak?


ps: Wa sayang korang. Lu nak jadi kawan wa,lu kena jadikan dorang idola lu dulu. Boleh?

5 comments:

  1. Err,nama panggilan. Takda maksud pun,hee. Act,nama one of character dalam cartoon :)

    ReplyDelete
  2. Kalau you pergi Indonesia,nanti you tahu :)

    ReplyDelete

Ludahan

Note: Only a member of this blog may post a comment.