July 13, 2010

Rindu Tahu Rindu?




Nak post pasal dia lagi boleh?

Bro,dah sebulan aku jaga jam kau doh. Semalam-kan 13 Julai 2010,kau bagi aku jam ni 13 Jun 2010. Tengok,aku ingat lagi doh. Nak harap-kan kau ingat semua ni,mati hidup balik mesti kau tak-kan ingat punya benda remeh macam ni-kan? Haa,aku dah faham sangat lelaki. Nak ingat benda yang hebat-hebat je,betul tak? Haih. Sepak muka kau karang,GRR!


Kau tak nak bagi aku apa-apa ke sebagai tanda terima kasih sebab aku dah jaga jam kau ni? Serius,aku jaga elok-elok. Aku pakai setiap hari pergi sekolah. Nampak hebat bila aku pakai. Cuma,lampu dia je dah tak hidup. Takpa,nanti aku pergi tukar bateri. Kau jangan bimbang,tak ada orang berani ambil jam ni dari tangan aku. Kau percaya aku-kan baby?


Weh,bila kau nak balik Muar lagi doh? Rindu rindu rindu kau,bodoh! Rindu bibir pink kau,serius. Jangan cakap Raya nanti baru kau balik-lah-kan? Lama lagi doh. Sekarang tak boleh? Boleh-kan-lah. Kau-kan Ben10. Aku nak kau sekarang tahu? Cepat-lah. Aku tunggu kau dekat Muar.


Ps---> Wa rindu lu,lu balik cepat sikit boleh tak brotha? Wa rindu nak peluk cium lu.


Quotes Of The Day:
LOVE IS EASY TO SAY BUT HARD TO DESCRIBE

No comments:

Post a Comment

Ludahan

Note: Only a member of this blog may post a comment.