July 11, 2010

Pokeeeeey-mak




Satu carutan untuk kau.
PUKIMAK!


Rajin gila kau,serius. Aku suka kerja kau doh. Add-lah lagi kawan aku. Semua pun tak apa. Aku suka gila babi,babi pun tak suka macam ni tahu? Best-kan add kawan aku. Lawa-lawa,comel-comel, semua ada. Pilih jangan tak pilih. Lagi satu,kalau online Facebook singgah-lah dekat page aku. Aku selalu wall-ing dengan orang hebat-hebat. Kau add-lah sekali ek? Lepas tu jangan lupa cakap dekat dorang,kau add dorang dari Facebook aku. Aku pula yang teruja tengok kau,wuhuuu!


Haha,bodoh. Kau ingat aku suka ke kau add kawan-kawan aku,babi? Orang bodoh je tak panas dengan kerja bodoh kau ni. Kau tak boleh cari kawan sendiri ke? Atau kau memang tak ada orang nak add sebab tu kau add semua kawan aku ek? Oh,kesian. Kau relax je,kau jangan nak gelabah tetek add semua kawan aku. Kalau kau cantik kau lawa,ada punya orang add kau. Paling cikai pun mat rempit atau pakcik-pakcik yang tengah sangap. Kalau boleh aku nak kau ber-henti buat semua kerja kau yang mulia ni. Memang ter-puji sangat-sangat kerja kau ni tapi bagi aku kerja kau ni sangat ter-keji dan ter-hina.


ps---> Kau jangan nak mengaku aku kawan kau. Kalau kau dah berubah se-kali-pun aku ber-fikir dua tiga empat lima kali nak anggap kau kawan ke tak. Faham?



Quotes Of The Day;
ONCE A LOSER,ALWAYS A LOSER

No comments:

Post a Comment

Ludahan

Note: Only a member of this blog may post a comment.