July 21, 2010

Hebatkan?


Kau ni macam anjinglah,takut dengan bayang-bayang sendiri. Betul tak?


Duh,karma pun boleh buat kau hampir gila. Tertiarap aku kau hembus,kau hambur aku yang aku ni bawa sial dan karma aku melekat lagi dekat kau dari mula couple sampai dah break off. Hebat gilakan aku? Kau patut bangga doh,bukan senang karma aku nak melekat dekat orang. Kau kira bertuahlah,senyumlah sikit brotha. Aku tengah bersemangat ni. Manusia sekeliling kau pun kena tempiaskan? Duh,serius aku hebat. Aku ingat kau seorang je yang kena karma aku ni,rupanya ada juga pengikut kau yang kena ek? Sampaikan ucapan tahniah aku dekat dorang.


Kau hampir nak accident dan tersesat jalan sebab sial aku ek? Duh,hebat sial. Tak sangka kuat betul penangan karma aku. Bangga aku sebab ada karma ni. Aku peduli apa hidup kau susah,bukan hidup aku pun. Kau nak mati katak sebab accident atau kau nak mati kena petir ke,suka hati kau. Janji bukan aku yang kena semua tu. Best tak plot cerita aku? Aku memang suka bila cerita dia dah samapi klimaks ni. Aku tengah siapkan plot cerita bahagian peleraian,dan aku pasti plot peleraian mestilah disudahi dengan cerita yang tragis dan sadis. Kau hayati je watak kau,aku tahu apa nak buat lepas ni. Siap je cerita aku ni,serius aku jalan mendabik dada. Kau boleh? Haha,tinggal harapan je. Kau dah kaku masa tu brotha.


ps: Kalau nak rasa hebat tak wa punya karma,lu cuba rapat dengan wa. Kalau tak kena sial,maknanya lu tak bernasib baik macam mangsa wa sekarang. Selamat berjaya.




No comments:

Post a Comment

Ludahan

Note: Only a member of this blog may post a comment.