July 25, 2010

Dejavu



Ini khas untuk kau.
Dejavu yang ada loceng warna pink,aku punya. Dejavu yang ada loceng warna biru,kau punya.


Suka tak? Aku tak tahu nak bagi kau apa. Nak bagi kau jam Ben10,aku cari tapi tak ada. Dejavu ni boleh gantikan tempat jam Ben10 kau tak? Maaf,aku tak sempat nak pos dejavu ni. Serius,aku sibuk dengan kelas tambahan. Aku tempah dejavu ni macam tanda yang kita pernah kenal. Yela,mana tahu esok lusa aku dah pergi dunia lain kau boleh ingat dekat aku bila pakai dejavu ni. Kalau kau tak nak pakai pun,kau simpan elok-elok. Kau jaga dejavu ni macam mana kau jaga relationship kita sekarang ni. Boleh?


ps: Nanti wa dah stay hostel,lu pakai dejavu ni kalau lu nak wa rindu lu. Faham?


No comments:

Post a Comment

Ludahan

Note: Only a member of this blog may post a comment.