July 18, 2010

Darina Emmelda



Comel-kan nama Darina Emmelda?
Darina Emmelda. D is for Danny,E is for Ellynda.
Terima kasih dekat Lynn sebab pilih nama ni untuk anak masa depan =='


Ergh,cukup okay cukup. Cerita dah lama seh,asal aku boleh buka balik ni? Duh. Weh,serius-lah aku rindu nak sebut nama ni. Tu je,tak ada plot cerita sampingan. Dulu aku selalu sebut nama ni,dulu-lah. Sekarang dah lain,nak sebut macam dah tak ada makna. Nak lupa-kan macam susah je, 5 bulan weh nama ni tak pernah lekang dekat bibir aku. Ah,benda ni memang agak bodoh. Mana ada orang buat macam aku buat ni. Tapi,bukan kehendak aku seh. Aku menuruti je,serius tak tipu.



ps: Darina Emmelda,dady lu rindu lu. Lu tahu tak? Wa pun rindu lu,rindu dady lu juga.



Quotes Of The Day:
--------------------




No comments:

Post a Comment

Ludahan

Note: Only a member of this blog may post a comment.