July 23, 2010

Aku Nak Gelak Besar,HAHAHAHA!


HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHHAHAAHAH!
Tak puas gelak doh,nak gelak lagi boleh?


Kesian aku tengok kau. Dah kekurangan kerja ek? Alalala. Banyak lagi blog kau boleh stalk doh,kenapa pilih blog aku ek? Dahlah kau tak suka aku,tak suka duduk diam-diam tak boleh? Nak juga stalk blog aku,weh jangan bimbang aku tak post blog cerita pasal kau dah. Bosan tahu bosan? Lagi pun cerita kau tak menarik mana pun. Aku suka cerita yang plot dia menarik,plot cerita kau menarik ke? Aku tak rasa macam tu pun.


Kenapa kau mesti terasa dengan post blog aku yang sebelum ni ek? Aku ada sebut nama kau ke? Euw,kes perasanlah ni. Alahai,kesian. Lain kali kalau nak stalk blog aku,bacalah betul-betul. Baca sampai faham. Jangan main nak hambur orang je kalau kau baca pun tergagap-gagap lagi. Duh,susah nak uruskan orang macam kau ni kan? Mahu mati hidup balik nak bagi kau faham apa yang aku post dekat blog. Haih,senang cerita kau tak payah nak stalk blog aku lagi. Mata kau tak sakit,hati kau tak pedih.


Baik kau jauhkan diri kau dari blog aku,kau tak nak kena balakan? Haaa,shuu shuuu.


ps: Wa tak hadap lu stalk blog wa,terima kasih.

No comments:

Post a Comment

Ludahan

Note: Only a member of this blog may post a comment.