June 27, 2010

SAMPAI BILA?

Maaf,aku malas nak letak gambar. Takpakan?


Baby. Sampai bila kau nak merajuk dengan aku? Sampai bila kau nak marah aku? Sampai bila kau tak nak layan aku? Sampai bila kau tak nak mesej aku? Sampai bila kau tak bagi aku telefon kau? Sampai bila kau nak biar aku layan perasaan sorang-sorang? Sampai bila kau tak bagi aku dengar kau nyanyi lagi? Sampai bila kau nak suruh aku dengar lagu Kimia sorang-sorang?


Baby. Aku rindu kau. Aku nak mintak maaf sebab aku tak dengar apa kau cakap. Aku tahu kau marah. Aku tahu kau marah tak lama. Tapi sampai hari ini,aku rasa dah cukup lama. Handphone aku tak ada mesej masuk pun. Aku mengharapkan kau mesej aku pagi-pagi tadi tapi tak ada. Aku rasa bersalah sebab semalam. Mesejlah aku balik. Aku nak dengar kau nyanyi lagu Kimia malam ini. Aku tak nak orang lain. Aku nak kau mesej aku. Aku nak mintak maaf. Mesejlah aku. Aku tunggu.

No comments:

Post a Comment

Ludahan

Note: Only a member of this blog may post a comment.