June 29, 2010

GREAT ACTOR,


Tahniah,
anda dinobatkan sebagai pelakon lelaki paling terbaik!



Ah,bodohnya kau. Aku benci kau. Serius. Kau tahu kenapa? Sebab perangai bodoh kau. Tak salah kalau kau nak cakap kau sayang aku. Tapi....


Sememangnya aku tidak mempunyai apa-apa perasaan terhadap kau. Cuba kau berfikir menggunakan otak. Kau baru kenal aku tidak sampai sebulan. Kau dah mula bersayang-sayang dengan aku. Walhal kau tahu aku,aku baru saja break off dengan cinta lama. Dari situ aku dah mula nampak dan kenal dengan perangai kau. Kau sweet talker dan sex maniac. Kau ingat aku tidak tahu? No way man.


Cara kau flirt aku dah salah. Terpesong terlalu jauh dari topik sebenar. Kau flirt aku sebab apa? Phonesex. Layan nafsu kau. Weh,kau ingat aku budak kecik yang tak tahu apa-apa ke? Salah orang. Kau bukan orang pertama yang aku pernah kenal dan mempunyai perangai yang sebijik macam kau. Kau ingat tu. Aku dah kenal dengan pelbagai ragam manusia. Jenis kau,acapkali aku jumpa.


Kau ingat aku buta? Weh,aku belum dikategorikan sebagai OKU. Mata aku masih boleh nampak. Walaupun aku rabun. Mata aku boleh tengok kau ber-walling dengan gadis ini,kau tulis hey syg i love you. Kau ber-photo comment pula dengan gadis itu,kau tulis geram tgk bdn you. Ah,ini semua ayt mat romeo. Tengok muka kau,aku dah boleh dapat tahu semua.


Tapi....


Kenapa kau maki hamun aku bila aku ber-lovey dovey dengan dia? Kau tak ada hak. Kau siapa dalam hidup aku? Kau marah aku sebab tak layan kau seadanya. Weh,kau pergi langgan pelacur dekat Chow Kit brotha. Jangan suruh aku layan nafsu kuda kau. Kau dan dia,aku rasa aku lagi perlukan dia daripada kau yang hanya menharapkan nafsu semata-mata. Aku rasa kau dah boleh cari calon isteri dah kahwin secepat mungkin supaya tidak ramai gadis menjadi mangsa cengkaman nafsu kau.


Ah,kau salah orang. Ya,salah orang. Kau ingat aku duduk diam aku tak tahu apa-apa? Aku tak stalk kau pun. Tak ingin pun. Sebab aku tahu kau memang macam itu. Akhirnya kau punya rahsia tak dapat disorok lagi. Semua dah terburai. Kau maki sebab kau dah ada gadis lain. Gadis itu juga seperti kau. Haa,merpati dua sejoli. Apa kau fikir aku suka kau buat macam ini? Kau mintak couple dengan aku tapi ber-baby dengan gadis lain. Walau aku tak ada perasaan dekat kau,tapi aku sakit hati. Sakit hati sebab kenal dengan orang macam kau.


SEMOGA BAHAGIA,AMIN

No comments:

Post a Comment

Ludahan

Note: Only a member of this blog may post a comment.