June 14, 2010

BYEBYE,


Lawa tak? Comel tak? Menarik tak?
SEMESTINYA!

Amir Anuar Badrulhisham,cepat cakap byebye dekat jam kesayangan awak ni. Mintak maaf banyak-banyak sebab saya mintak jam awak ni. Nampak menarik dan tertarik mata saya melihatnya. Tapi salah awak juga,siapa suruh awak bagi kan? Haa,tapi dah bagi tak boleh nak mintak balik lah. Tak dapat ah jep!

Cerita dia memang best sebab jam yang comel lagi menarik mata memandang ni aku yang punya. Ya,hak milik Ellynda Suriya Kenchana sepenuhnya. Sejak bila? Semalam lah. Apek mana entah bagi,apek tu comel. Awh,aku suka. Jam ni menariknya sebab ada lampu tu je,nak tgk jam memang tak boleh lah. Aku pun taktau dia set waktu apa dekat jam ni. Dekat Malaysia dah pukul3,tapi jam ni masih menunjukkan pukul12. Agak-agak waktu negara mana? Atau mungkin waktu di benua Afrika? Mungkinkah?

2 comments:

  1. Jam tangan Boy London lagi cool zaman dulu kala.

    ReplyDelete

Ludahan

Note: Only a member of this blog may post a comment.