June 12, 2010

BEN10,

WOOT WOOT.

Ben10 ten ten ten ten ten ten!

Well,ini lah dia Ben10 yang aku selalu sebut tu. Dia cousin Ad. Dia stay JB dan sekarang ni dia dekat rumah Ad. Cerita dia memang best lah sebab hari ni dah plan nak pergi tengok movie dengan dia apa semua. Umur dia baru 16,tapi otak dah upgrade macam budak dah habis sekolah. PMR 7A katanya.

Seriously,layan kepala dia memang tak pernah bosan. Ada je benda nak cakap. Dan hari ni dia dah janji nak bagi jam Ben10 yang ada lampu-lampu tu. Tak bawak? Nasiblah aku gegar rumah Ad. Aku nak juga jam tu,tak kira! Cuab tengok muka dia,nampak macam manis je kan? Duh,kalau dia dah marah memang habis lah. Ranap. Aku dah kena hari tu. Bergetar lutut aku. Kalau hari ni dia keluar dan nak marah-marah,aku humban je dia dari atas sampai bawah. Bolehkan? Okay,Ad dah bagi lampu hijau.

Okaylah,aku nak siap. Nak pakai baju kurung ni,mesti ayu gila kan? Well,Ell memang ayu. Kau dan kau kena terima hakikat hakiki. Buhbye.

No comments:

Post a Comment

Ludahan

Note: Only a member of this blog may post a comment.