February 5, 2010

sleepy ,

hello hello :) im sleepy , thts my point of topic for today . GRR , mmg sleepy gile babi -___- for the whole nite i ta tido , lyn kan Danny and Alep dgn cite2 dorg . sumpah penat gelak2 , gosip2 . then Danny suruh i ym dgn Wanda lah , who's Wanda ? pondan hott yg admit Danny scandal die , WTF ? mcm kiwek je kan , whtever . ingt die dpt kott Danny , da lah ponpondann HEE .

bual2 , sdr2 da cerah . DUH , dgn i mate da kuyu kan i tahan je . nnt i tido sape na lyn dorg , dorg kan tetamu i so i berkorban lah sikit . lg pun adik i schl tadi , so dorg mcm tade member na berbual kan ? HEHE . dlm pukul 0800 , i rebus cocktail hotdog n grg funfries serta wedges . WOW , i sedia kan lah bfast untuk dorg . sweet je , AWW .

dduk dkt meja mkn je dorg da gelak mcm ape , i ni da terlentok2 tahan ngantok . HAHA , lwk kott . dorg bahan i , GRR . then i gerak masuk bilik , dpt lah tido dlm 15mins kott . japg Danny msuk bilik kejut i , die na stay luar na smoke tp maluu . DUH , papa dgn mama je kott dkt luar . last2 , dorg kuar jgk . dorg tgk papa repair basikal adik , siap tlg lah bagai . papa da mcm polis pencen kan , tny itu ini dkt Danny and Alep .

dorg dekat luar , i dekat hall tido . PERGHH , mmg best doe . even dpt terlelap skejap2 , but itsoke . asl kan mate i dpt tertutup even for one min . i tgh tido , dorg masuk . Danny ta abes2 tny ' ngantok ke ? ' DUH , ngantok lah . tak kan tgh segar kan mcm ni ? HAHA . dorg baru duduk dkt hall , Aziq cl Danny . Aziq da dekat dpn Clinic Lee , dekat je dgn ruma i . Danny and Alep mmg na jmp Aziq , i pn tatao sbb ape . dorg masuk bilik , amek selipar . then kuar , ckp dgn papa na pg jln2 . i tgk kan je , mate da stim kan . nmpk pn kabur2 je , HAHA .

and now , i tgh bosan pulak tade dorg . toh yg blogging kejap , lepas ni na mandi . then na hangout , lepak mcd je kott . tatao na bwk dorg pg mane , bkn bsr sgt pn Muar ni . paling2 ade wetex yg tade ape2 toh , HAHA . kalo dkt Muar ade Pavi ke , mmg tuju sane je lah tp mslh nye tade . so kene buat ape yg ade jela dkt Muar ni * DUH , aku da mule merepek meraban . ok lah , gtg na cont sleep kott . HEE , byebye :)

xoxo , Ell Johan
mood ; sleepy yaww -__-

No comments:

Post a Comment

Ludahan

Note: Only a member of this blog may post a comment.