January 24, 2010

new year , new age , new husband , new ms :)

HAHA , title mcm tanak gampang kan ? whatever . err , act i got my new acc for myspace . do add me ok ? i want my old friends bck , GRR ! EHEM EHEM , adik i yg tlg buat kan acc toh , HAHA . mule2 suruh danny johan yg buat . HUH , ta boleh harap . die ckp je na buat , tp ta buat pun . kan kan bby ? HAIH -__-

MY HOPE FOR THIS NEW ACC ;
- tade dah gado2 between me n other bitch , so bitch just bck off ok ?
- i could gained more n more GF then BF , HAIH -__-
- tade lagi gmbr yg 'menjolok mate' * DANNY JOHAN TA BG !
- and my biggest hope , i dgn danny tak kn bgdo lagi bout social networks :)

p/s ; DO ADD ME OK ? www.myspace.com/groargroar

wif lots of lovee , ell johan
mood ; accomplished

No comments:

Post a Comment

Ludahan

Note: Only a member of this blog may post a comment.